Hvordan er det å elske et språk?

I leting etter motivasjonen for å lære et språk, så fant ut denne trivelige historien her, som jeg vil dele med dere.
For min erfaring, jeg faller i elsket med tysk, russisk og norsk for flere grunner, men forøvrig for å gjøre en virkelighet min drøm om å være kjent med mennesker med forskjellige måter å leve. Jeg foretrekker landene med god natur, kulturer med gode verdiene (norsk og tysk), språk med trivelige uttalelser (russisk <3 div="">
Det er også for å finne en annen sjøl inni meg, at jeg forsøker å lære språk.

Takk for at mennesker kommer i forskjellige måter :)

Viel spaß! : http://www.thepolyglotdream.com/how-to-fall-in-love-with-a-language/ .

Commenti

Post popolari in questo blog

Мой маленький гид для презентации

Cos'è il Deutsche Schlager oggi?

Dronningen