Bevege hendene når du svett!

I går var fredag kveld, og endelig var uka forbi! Så kom ut fra jobb for sent som vanlig, med hetebølga som ventet på meg.
Så, poenget var at jeg hadde mindre enn 15 minutter tid til å kommer opp på bussen, og 2.2 km vei å gå. Så løpet og svettet jeg i det flest og kommer endelig på bussen, komplett våt. Til tross har det vært det et godt sammentreff: bussen kom nettop da jeg kom til holdeplassen, tre minutter før rutetiden!! Jeg alltid er veldig hyggelig av sammentreffene som dette. I tillegg var bussen nesten tom, så sittet jeg ned.
Men problemet kom senere. 20 minutter senere var tid til å gå ut av bussen, jeg allerede klo begge hendene i mange minutter da plutselig forstått at turen ikke var så gøy: jeg hadde tre store myggstikker i tre forskjellige fingre!!
I hetebølge i Bergamo
Hendene mine sett motbydelig ut, med store, hvite punkter spredt i den rode huden.

Neste gang skal jeg er svett, så skal bevege hendene hele tiden, eller stå opp istedenfor sitte ned: synes at det skal være verdt det.

Commenti

Post popolari in questo blog

Мой маленький гид для презентации

Cos'è il Deutsche Schlager oggi?

Dronningen